Vart i Stockholm!

Heej alla pandor!
Jag har inte varit inne i Lördags för att jag inte kunde nå datan, hehe..
Jag åkte nämligen till Stockholm i tåg i 2 timmar. När vi kom fram åkte vi till Globen SkyView.
(Jag skrev ett inlägg förut men internet kollapsade så jag skriver nt lika mkt)
SkyView är en grej man kan åka runt Globen.
Bilder på mig och SkyView:



Sen åkte min mamma till stan och shoppade medans pappa, min syrra och jag åkte till Gröna Lund.
Där åkte jag Insane 4 gånger, Jetline 4 gånger, Vilda musen 1 gång(det var aslång kö), Extreme 2 gånger,
(den ägde!) och mkt fler karruseller. Jag kan säga 2 till: Fritt Fall och katapulten.
Jag gick i Spökhuset också, men Spökhotellet på Lisseberg var läskigare.


Ett spöke i Spökhuset som ofta stog på ballkongen och skrämde alla som gick förbi.
När jag och mamma kom slängde mamma upp dörren och vi tittade åt båda hållen efter spöket.
Inget spöke så vi fortsatte men pappa tog kort på oss.

nån kille kom med men saksamma.
Jag orkar inte berätta hur det var i spökhuset, det var rätt mkt.

Håll björn och panda höjd.
Hälsningar _Pandy_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0