Panfu idag och FOTBOLLS VM!!

Tjaa,, det är ju en rätt så vanlig dag fast jag hade skolavslutning idag,
Men jag menar att det är FOTBOLLS VM I PANFU!
Jag älskar fotboll och spelar det jätte ofta. Är med i ett lag också:)
Jag har kört fotboll och tillockmed hejat mest på blåa laget.

Bild :P

Jag kunde ju ha tagit en bild där det var tomt men jag tog en där jag satt och hejja!



Jo.. det är ju också så att Max ska åka till sydafrika så jag tänkte att jag skulle följa med till flygplatsen
och säga hejdå. Ska se om någon hakar på, det skulle säkert hela panfu göra.

Jag tittade in lite hos han idag(fast jag känner honom inte så jätte mycket) men.. och han såg rätt så
ledsen ut och stod och hoppade på sin fullproppade ryggsäck. Han fnyste åt den och
var rätt arg men fick till den sen och såg sedan rätt så nöjd ut.

Bild:


Skulle jätte gärna vilja hänga med och se fotbollen och vara med hans stella lite men han åker
snart..:(

"Hejdå Max"


Kommentarer
Postat av: Pandania00

Hej Pandy!

Jag är på fest hos min mormor, och datorn här är seg. Jag loggar ut då och då, snart ska vi äta tårta, så... men loggar in i gen sedan och då ses vipå vulkanen, ok?

2010-06-11 @ 19:07:17
Postat av: _pandy_

Ok, visst

2010-06-11 @ 19:15:38
URL: http://pandanpandy.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Hej fin blogg. Gå in på min också, ha de bra/Iosefine

2010-06-11 @ 19:41:03
URL: http://willesminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0